середу, 9 листопада 2016 р.

Антонченко Лідія


Іван Сила
   Нещодавно я прочитала твір Олександра Гавроша «Неймовірні пригоди Іван Сили , найдужчої людини світу». Ця повість дуже цікава .
    Читаючи рядки твору, зрозуміла , якою нелегкою була доля героя. Йому довелося пройти через складні випробування. Також зауважу, що Іван приємно вразив мене своїми бійцівськими якостями. Я захоплююсь порядністю, мужністю, щирістю та силою волі силача. Він зробив дуже багато, щоб стати визначною особистістю. Чесноти допомогли йому впевнено дійти до своєї мети: 
"Півдня Іван провів у тренуваннях, згадуючи науку Брякуса, який навчив його різних видів боротьби". Із цих рядків ми бачимо на скільки цілеспрямованим був Іван. Я розумію, що для перемоги хоча б в одному поєдинку, безумовно, слід  докласти безліч зусиль та тривалих тренувань. Іван же неодноразово перемагав у двобоях. Це свідчить про його завзятість та працьовитість. 


   Та найголовніше, що слава не зіпсувала Івана. Він завжди залишався доброю, чесною та щирою людиною.Я вважаю, що саме в цих якостях справжня краса й сила людини.

1 коментар:

  1. Merkur 15C Classic 15C Gold Plated Wedding Rings (fits gold
    Merkur 15C Classic ray ban titanium 15C titan metal Gold Plated Wedding Rings (fits gold ford transit connect titanium plated wedding rings) with 2 inches, gold plate, gold strap, and titanium flat iron other fine brass titanium road bike rings.

    ВідповістиВидалити