неділю, 13 листопада 2016 р.

Гончаров Владислав

 

  Карлик Піня  

    На уроці української літератури я ознайомився з повістю О.Гавроша "Неймовірні пригоди Івана Сили, найдужчої людини світу". Цей твір мені сподобався, бо швидко читається. Пригодницький сюжет, багато вражаючих епізодів, позитивний головний герой , повчальний зміст, колоритність образів, щасливе закінчення - це особливості твору, які мені імпонують.
     Серед героїв цієї "казки" мене зацікавив карлик Піня. Він зовсім не позитивний герой, скоріше навпаки. Мене вразила доля героя - циркача, характер, вчинки. Аналізуючи мотиви карлика Піні, які змушують його діяти підступно, розумієш , що так чинить людина ображена на весь світ, дуже самотня та нещасна. Мені шкода стала карлика. Я дуже радий, що доля все ж таки змилувалася над ним, і йому врешті-решт пощастило. Міс Крокі, яка не знала карлика Піню, побачила в ньому споріднену душу, бо сама була невеличкого зросту і також була самотньою. Жінка, можливо, зрозуміла проблеми Піні, побачивши , як над ним усі сміються, знущаються, і вирішила його захистити. Я впевнений, що вони будуть щасливі.

Немає коментарів:

Дописати коментар